Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-08-11

Ähum..

Jag gör härmed en ny ansats att skriva av mig. När jag inte tyckte det fyllde något som helst syfte att blogga raderade jag hela Bloggen om mitt liv som mej själv utan att tänka två gånger. Spontant så det förslår.
Kanske till viss del en reaktion på att det i dessa dagar handlar om bloggar, bloggar, bloggar vart man går, sitter och står. Jag blir lätt motvalls har jag märkt. En form av permanent trotsålder, misstänker jag.
Snackas det om bloggar ska minsann inte jag ha någon, så det så!

Men nu är jag här igen. Version 1.2.

PuccaHar bestämt mig för att återanvända min gamla Pucca-layout när jag får organiserat mig. Pucca är cool och söt. Pucca har dessutom en frisyr värd att apa efter om man har långt hår och kraftiga huvudsvettningar när man spinnar. Jag har anammat den eftersom jag fått för mig att jag kommer att se ut som en tant om jag klipper av mig mina långa, tunna strepor.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home