Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-08-11

Nu försöker de igen

Nej tack, Bonniers. Jag vill inte bli medlem i er bokklubb. Jag köper så många böcker att jag får kommentarer från sonen utan att ha något medlemskap. Grabben är förundrad över att jag läser så mycket.

Jag tror att det var en plöjning genom Fredrik Lindströms Världens dåligaste språk som fick mig att inse att jag vill börja blogga igen. Inte för innehållets skull utan för att det är så roligt att svänga sig med svenska språket.

Nyckelringen med det stora röda hjärtat som skickades med som gåva från bokklubben kommer dock väl till pass. Jag vet att jag tänkte för bara ett litet tag sedan att det hade varit finfint om jag hade en nyckelring till. Kan inte komma ihåg vad det var för en nyckel som behövde ny ring, men det lär väl klarna. Jag diggar hjärtan. Allra helst röda sådana.

2 Comments:

  • At måndag, 15 augusti, 2005, Anonymous Kotten said…

    Lilla mamsen fick också en sådan fin nyckelring. Tyvärr tyckte även hon att den var fin så jag kunde inte tigga till mig den...

    /Kotten

     
  • At måndag, 15 augusti, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Hehe.. jag har nog sett hur min dotter kastar trånande blickar.. Men den här är MIN!!

     

Skicka en kommentar

<< Home