Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-08-12

Tackar å bockar

Är egentligen bara uppe för att stänga av datorn. Kvällens spinningpass i kombination med en sejour ute i tvättstugan tog så när knäcken på mig. Hjärnan är som geggamojja och jag somnade visst ifrån CSI-reprisen (alltså riktiga CSI, inte någon av de andra avknoppningarna) jag började titta på tidigare ikväll. Vaknade inte ens till eftertexterna som jag alltid brukar göra annars. Varför är det så? Att man somnar under en film man vill se och vaknar lagom till när rollbesättningen rullar fram över skärmen - fruktansvärt enerverande.

Hälsar tillbaka till Johnny och Vidde som hälsar mig välkommen tillbaka i den svenska bloggankdammen - *vinkivink* (Nej, de säger inte bloggankdammen, det är det bara jag som lite lagom nedlåtande kallar det. *kvack kvack*)

Har funderat lite grann på det där med att pinga eller inte pinga när jag klottrar här på mitt eget lilla privata klotterplank och har inte riktigt kommit fram till hur jag ska göra. Får nog fortsätta suga på den lilla karamellen.

Nattinatti så länge.

2 Comments:

  • At måndag, 15 augusti, 2005, Anonymous Kotten said…

    Jag har också funderat på det här med att man vaknar precis när programmet är slut. Varför vakna då? Sover jag så kan jag väl sova en stund till?

    Eller så gör man som jag:
    - somnar under program nr 1
    - vaknar precis när program nr 1 är slut och program nr 2 precis börjar
    - somnar 2 minuter in i program 2
    - vaknar precis när program nr 2 är slut och program nr 3 börjar...

    osv osv

     
  • At måndag, 15 augusti, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Jag känner igen det precis! Varför är det så?

     

Skicka en kommentar

<< Home