Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-10-17

Enkät från hyresvärden

Hyresvärden har skickat ut en enkät till hyresgästerna. Vi lockas med chans till en månads hyresavdrag om vi skickar in svaret.

Jag svarade via nätet, för man kunde skriva mycket längre svar på "Övrigt" där. Pappersenkäten innehöll bara fyra futtiga rader för ändamålet och det räcker inte för mig.

Jag räknar kallt med att inte vinna något hyresavdrag. Vet inte om värden vill höra den osminkade sanningen om vad jag tycker om förvaltningen av min dyra lägenhet.

Fast jag håller tummarna. Fy fasen, vad rik jag skulle känna mig om jag slapp en månadshyra. *får nästan dåndimpen*

2 Comments:

  • At måndag, 17 oktober, 2005, Anonymous Kotten said…

    Vilket bra initiativ av hyresvärden! Det är ju bara att hoppas på två saker då:
    * att du slipper en månadshyra
    * att värden tar till sig de svar de får

     
  • At tisdag, 18 oktober, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Jag lever på hoppet. Satsar alltså på både cykel och reducerad hyra för tillfället. Skam den som ger sig.

     

Skicka en kommentar

<< Home