Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-10-26

I brist på annat fantasifullt

kommer här något jag snappade upp hos Big Hoser:

Bild-Googla på följande:
  1. Namnet på staden där du växte upp.
  2. Namnet på staden du bor i nu.
  3. Ditt namn.
  4. Din mormors/farmors förnamn.
  5. Din favoriträtt.
  6. Din favoritdryck.
  7. Din favoritsång.
  8. Din favoritdoft.

Det blev så här för mig:

Bohus fästning sedd från älven
Staden jag växte upp i är densamma jag bor i idag: Kungälv.

Bohus fästning
Googlar man på mitt förnamn kan man t. ex. hitta en tjusig brasiliansk fotomodell/skådis...

inte kaxi01
...medan en firre är det som dyker upp om man tar min mormors namn.

Min mormor en fisk?
Min älsklingsrätt:

lasagne
Jag dricker helst vatten.

vanligt vatten
...och den låt jag får skönast vibbar av är Bob Marleys War/No More Trouble, så här är Bobban:

Bob Marley
Sist så, min favoritdoft - nybakt bröd - genererar den här bilden:

nybakt bröd?

2 Comments:

  • At onsdag, 26 oktober, 2005, Blogger Rex said…

    Jag känner en som jobbar på företaget som tillverkar såna där vita plastpåsar för hö.

     
  • At torsdag, 27 oktober, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Det låter inte som något särskilt kul jobb.

    Fast tråkiga jobb vid maskiner har fördelen att man hinner tänka på en massa annat roligare medan man jobbar.

     

Skicka en kommentar

<< Home