Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-10-26

Layout issues

Nu börjar jag härskna till på allvar på den där sidebar:en som har halkat ända ner till Häcklefjäll istället för att ligga så fint i högerkant som den gjorde från början.

Först prövade jag med att byta template, men jag gillar ju den här. Så tänkte jag att det kanske skulle hjälpa att ändra till den här igen, men det sket sig med besked. Den här varianten fungerar inte längre.

Så typiskt.

Jag har helt enkelt inte lust att hålla på och fnutta med kod. Jag vill bara knappa in en massa meningslös rappakalja.

Kunde det helt plötsligt bara ändra på sig från ett inlägg till ett annat kan det väl också ändra sig tillbaka, kan man tycka. Jag väntar...

För övrigt sitter jag här och retar mig på att jag slösat tid på att se "A-ekonomi live" (astråkig Powerpoint-presentation) när det inte var det som var av intresse, och sedan var tvungen att galoppera hem till mina kids som var ensamma hemma sent för allra första gången ikväll.

Nu ska jag sluta hetsa upp mig och tänka på något roligt istället. Killarna som hittar på South Park, till exempel.

my kinda guys :P

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home