Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-11-19

Alven Jack Black

MTV:s version av Sagan om ringenNi har säkert redan sett den: MTV:s version av Sagan om ringen. Jack Black som alv är en motsägelse i sig själv. Han är mer hoblik till sin fysik och knappast lika stillsamt högdragen som alverna. En inte helt barntillåten klassiker.

Den finns att hitta på dvd:n Lord of the rings (extended edition) på disc 1.

Gör så här för att hitta den:
Gå till Scene selection.
Gå till sista sidan och markera det sista alternativet "Council of Elrond".
Markera scen 27.
Tryck på nedåtpilen på fjärrkontrollen. En bild på Ringen kommer fram.
Tryck Enter.
Voilà!

Jag bara älskar MTV:s sketcher med scener ur aktuella filmer.

2 Comments:

  • At tisdag, 22 november, 2005, Anonymous Helene N said…

    Halvkul, men väldigt välgjort. Väldigt bra klippt och så. Man kan ju verkligen tro att det är riktigt.

     
  • At onsdag, 23 november, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Jag tycker inte alltid det är så hemskt kul, men det är alltid välgjort. Min favorit är när de skojar med Matrix reloaded. Den skrattar jag lika mycket åt varje gång. Även den finns med på film-dvd:n.

     

Skicka en kommentar

<< Home