Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-11-18

Plenty musikvideos

Fred Marshall sjunger PrinceMan kan göra mycket om man har tillgång till en webkamera. Den här killen har gjort ett imponerande antal tolkningar av sina favoritlåtar.

Det låter helt bedrövligt.

Jag funderar på om det är ett skämt, men han verkar väldigt hängiven sitt stoldansande och har till vissa låtar lagt till en bandana eller solglasögon för att förstärka den coola imagen.

Antingen har killen noll självkritik eller så är han förståndshandikappad. Eller så har någon illvillig person kommit åt hans privata filer och lagt ut på nätet. Förhoppningsvis är han med på det själv.

Fred Marshall är mannen som ger uttrycket "låter hellre än bra" ett ansikte.

Via Michael K.

2 Comments:

  • At fredag, 18 november, 2005, Anonymous Helene N said…

    Urv!
    Något mer pinsamt vet jag inte om jag sett. Hur kan man lägga ut något sådant på nätet?
    Jag rös och kunde inte fortsätta se hela ...´

    ps. Tack för dina fina inlägg i min gästbok!

     
  • At lördag, 19 november, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Jag vet.. Det börjar liksom krypa i hela kroppen när han håller på. Jag fixade inte heller att se mer än ca 30 sekunder. Det var mer än nog.

    Sorgligt dåligt.

     

Skicka en kommentar

<< Home