Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-11-11

Teknikens underbara värld

hårddiskSå är man med ny hårddisk. Jag har äntligen bestämt mig för att satsa på att ha dubbla, så jag kan rippa mina skivor utan att få dåligt samvete över att musiken fyller allt större utrymme.

Det är ett bra tag sedan jag grejade något med hårdvara, så installationen kommer att göras när jag och datorn är på tu man hand.

Funderar över detta med nätaggregat. Jag hörde någonstans att man kan behöva byta det gamla om man skaffar en hårddisk till. Det gjorde jag aldrig på den gamla datorn (och då hade jag expertrådgivning från bekantskapskretsen).

Å andra sidan var det just nätaggregatet som blev opålitligt på den gamla rackaren.

*funderar över när jag kommer att ha en stund ensam hemma*

Otålig är bara förnamnet.