Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-12-07

För skojs skull

Jag har låtit analysera familjens ansikten med ett antal kändisars på www.myheritage.com.

Dottern är mest lik Jennifer Connelly.
Sonen är mest lik Clark Gable.
Deras fader konungen har ingen motsvarighet i kändisregistret. Dottern har utan datoranalys kommit fram till att han ser ut som Lenny Henry.
Jag är mest lik Hillary Swank.

Stora lillasyster är mest lik Natalie Wood, men också lite Hillary Swank (fast stora lillasyster och jag inte är släkt med varandra).
Lilla lillasyster är mest lik Leonardo DiCaprio.
Lillebror är mest lik Donna Summer, men också lite Leonardo DiCaprio (vilket verkar rimligt eftersom lilla lillasyster och lillebror är tvillingar).
Och deras mamma ser ut som Drew Barrymore.

En sån tjusig familj.

vår familj som kändisar
faderns familj som kändisar

6 Comments:

  • At fredag, 09 december, 2005, Blogger Charles X said…

    damn i dont know what that says but ima comment anyway. i love drew barrymoore and leo di caprio is fine. im bout to download a swedish translator, so i can educate myself! lol!

     
  • At fredag, 09 december, 2005, Anonymous Kotten said…

    191! Grymt impad!

    Jag har däremot grym träningsvärk i vänster ben. Eftersom jag varit på fyra aerobicspass denna vecka undrar jag: hur sjutton har jag lyckats med att inte alls ha träningsvärk i höger ben men hur mycket som helst i vänster?

    Hade jag styrketränat hade jag kunnat förstå det, men aerobic? Nä.

     
  • At söndag, 11 december, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Jadu, Kotten.. Det låter onekligen lite knepigt.

    Det blir till att fokusera på högersidan ett tag framöver, så den inte blir helt eftersatt. :D

     
  • At måndag, 12 december, 2005, Anonymous Kotten said…

    Träningsvärken sitter nu i båda benen. Dessutom så har jag haft enormt sendrag i lårmuskeln på vänster ben.

    Jag satsar på att det är mina gamla skor som är roten till detta onda, och tränar nu med mina sprillans nya skor istället.

    Jag har ju bara fyra par skor att välja på...

     
  • At tisdag, 13 december, 2005, Blogger ekorren said…

    *skratt* Jag var ju tvungen att testa, mig själv, eftersom det var det enda kortet jag hade tillgängligt just nu. Och jag är lik Britney Spears till 70 %

    Det är ju inget jag kan berätta för folk ju, pinsamt!

     
  • At onsdag, 14 december, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Kotten: Sån tur att det fanns lite dojjor att välja på. :) Jag har bara två par: spinningdojjor och ett par vanliga aerobics, som skulle behöva bytas ut. Fast de duger att styrketräna i.

    Ekorren: Hehe.. det beror väl kanske på vilken Britney-variant du är lik - blonda Barbie-dockan eller nedgångna sunk-Brittan.

     

Skicka en kommentar

<< Home