Bloggen om mitt liv som mej själv

2005-12-02

Tupperware-prinsessan

Det är jag, det.

Trotsade mörker och kyla för att få titta på senaste kollektionen.
Det är patetiskt.
Får väl skylla på mina äckliga mjölbaggeerfarenheter.

Tyckte burkarna var för dyra.
Nähä!!

Tupperware köksvågDet bidde inga burkar.
Det bidde en köksvåg.
En limegrön och blå.
Passar perfekt i mitt kök, som är limegrönt och blått.
Den var naturligtvis dyr den också, vi snackar ju Tupperware.

Så nu ska jag tydligen helt spontant börja väga min mat, eller?
Jag är en idiot.

2 Comments:

  • At fredag, 02 december, 2005, Anonymous AnnicaB said…

    Hahahaha!

     
  • At måndag, 05 december, 2005, Blogger kaxi01 said…

    Skratta du.. :)

    Jag får fösvara mig med att säga att försäljaren inte ens nämnde vågeländet, utan det var något jag kom på när jag inte lyssnade på henne utan satt och bläddrade i katalogen istället. (Motvalls som vanligt)

     

Skicka en kommentar

<< Home