Bloggen om mitt liv som mej själv

2006-01-18

Rea är skit

Om jag hade varit mycket större eller mycket mindre hade jag kunnat fynda som en galning på rean. Nu blir det mest att gå och sura för att inte ens fötterna har en extrem storlek. Glädjande nog finns täckstift att måla över pandaringarna under ögonen att få tag på även för mig. Dock ej på rea.

Jag får låsa in mig i en skrubb och vänta tills värsta shoppinghysterin går över.

Jag vill ha ett par stövlar.
Och ett par stövlar till.
Och snygga kläder som hänger på MQ och ropar efter mig.
Och nya träningsdojjor.
Något litet kunde jag ha haft råd med om inte tandläkaren hade ringt mig och bokat en dejt. Det är synd att det måste kosta att ha tänder.

2 Comments:

  • At onsdag, 18 januari, 2006, Anonymous Paula said…

    Synd på stövlarna!

     
  • At fredag, 20 januari, 2006, Anonymous Kotten said…

    Jag blev anfallen av en tröja från Pepper Corn häromdagen. Och på nå't konstigt sätt så flög kreditkortet upp och tröjan földe med mig i en fin påse. Så nu försöker jag hålla mig borta från affärer... :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home